Brede school SOM, kom verder!

In de wijk Poppenhare/Lootuinen werken de partners van Brede school Som samen om tot verbetering en afstemming van het aanbod te komen op het gebied van onderwijs en welzijn. CBS Mijndert van der Thijnen is één van de partners. Sinds augustus 2014 is de nieuwe locatie aan de Jan van Scorelstraat open. Klik op het logo om de site van de Brede School te bezoeken.

De partners zijn:

De Mijndert van der Thijnenschool
De Panta Rheischool
De Wilhelminaschool
Stichting Kinderopvang Coevorden
GGD Jeugdgezondheidszorg
 Icare Jeugdgezondheidszorg (o.a. consultatiebureau)
Maatschappelijk Welzijn Coevorden
Turn Vereniging Coevorden
Woningcorporatie Domesta

Zelfstandige scholen

De Mijndert van der Thijnenschool is in het gebouw een zelfstandige school met eigen identiteit en visie. Lopende activiteiten en naschools aanbod op gebied van sport en cultuur van onze school krijgen meer vorm in de brede school.

Het bruisende hart van de wijk

De brede school is het bruisende hart van de wijk, waar wijkbewoners elkaar ontmoeten en aan activiteiten kunnen meedoen. De scholen werken samen met andere organisaties om de ontwikkeling van kinderen beter te kunnen ondersteunen en de ontwikkelingskansen van kinderen te vergroten.

Brede school Som, kom verder!

Brede school Som is van en voor iedereen in Coevorden.
De samenwerkende partners bieden:

Onderwijs en opvang voor kinderen van 0 t/m 12 jaar

Verschillende onderwijsstromingen onder één dak

Sportieve en culturele activiteiten na schooltijd

Antwoord op vragen van ouders

Activiteiten voor alle wijkbewoners